Hvis du har et akut behov for hjælp, f.eks. ved brud på vandledning, stoppet kloak el.l. kan du ringe til vores akut telefon 29 60 65 47 – men husk kun Når det er AKUT !
Ønsker medlemmer at kontakte os, skal det ske pr. mail eller ved fremmøde i klubhuset i åbningstiden 10-12 hver anden lørdag.
Man kan sende mail til fælgende adresser:
Bestyrelsen kan kontaktes på kontakt@ofharrestrup.dk.
Hertil sendes alt vedrørende formelle / generelle problemstillinger, forslag til bestyrelsen og til generalforsamlingen.
Økonomi/vandregnskab m.v. rettes til kasseren på kasserer@ofharrestrup.dk.
Byggetilladelser henvendelse til Gothersgade of@of-fritid.dk
Husk at skrive parcellens adresse og dit telefonnummer.
Har du ikke mail, kan du sende din ansøgning med posten til:
Gothersgade 158 – 123 København K
Ved spørgsmål kan der ringes på tlf. 3313 5870
Salgstilladelser (syn ved salg) m.v. rettes til byggesager@ofharrestrup.dk.
Åbningstider for bestyrelsen
I sommerperioden fra 1. april til 30. september holder vi åbent hver anden lørdag i lige uger fra klokken 10.00 til 12.00. I vinterperioden fra 1. oktober til 31. marts holder vi åbent den første lørdag i måneden fra klokken 10.00 til 12.00. Der er åbent på følgende dage:
Lørdag 6. august kl. 10.00 til 12.00
Lørdag 20. august kl. 10.00 til 12.00
Lørdag 3. september kl. 10.00 til 12.00
Lørdag 17. september kl. 10.00 til 12.00:
Vores område-ansvarlige, Stefan Buchard kan træffes på telefon 29395447 på hverdage mellem 8 og 15.30, eller via mail service@ofharrestrup.dk
Bestyrelsens medlemmer:
Formand Marianne Schwartz
Kasserer Eigil Staal-Nielsen
Bestyrelsesmedlem Gitte Pedersen
Bestyrelsesmedlem Lone Lambertsen
Bestyrelsesmedlem Flemming Graff
Bestyrelsesmedlem Torben Lohfert
Bestyrelsesmedlem Lene Rasmussen
1. suppleant: Jørgen Christensen
2. suppleant: Esmir Maslesa
Hjemmeside og hosting håndteret af Boligforeningsweb (Anyhoa.com internationally)